så trött så trött...

de e jag verkligen just nu... sitter här och ska plåga mig själv med ett inlägg,sen ska jag hoppa i säng,skööönt!

idag ha jag varit i lägenheten jag hållit på å städat ut så nu e de klart,känns så himla skönt att de e klart,ha nog aldrig sett en så skitig lägenhet i HELA mitt liv!! vad gör man inte för lite extrapengar? :P

sen så åkte jag ner till mamma å ¨pappa en sväng,skulle hämta carros bilnycklar och lämna julkappen till grethe.. så träffa jag på småbarna min.. engla och elis va ute i backen och åkte pulka med momma och poppa.. hej vare går.. jag åkte en gång med engla å som hon skratta!
skyndade mig till mamma och hämtade nyckeln,sen hem igen och åt lite middag och jäste i soffan tills de va dax för jobb.. kvällen flöt  på bra på jobbet,de finns att göra hela tiden!

när jag hade jobbat färdigt så gick jag hem,sopade av carros bild och styrde kosan mot sundsvall,helt jävla sjukt så mkt snö de kommit och de bara fortsätter att snöa.. mysigt när man kan sitta inne och kolla,men mindre mysigt när de ska ta sån tid å köra!

näe.. nu e de kris,måste sova.. imorrn e en ny dag med nya bekymmer.

sov gott!

kärlek//charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback