kvällen gick i bustecknet..

som sagt.. ha möblerat om idag,blev riktigt mysigt,tack carro för hjälpen:)

åkte ner till mamma sen och lånade tankkortet,sen till erika och lämna mobilen hon ska få låna,om den nu funkar nå bättre än hennes egna,kan ju alltid hoppas på det :)

sen bar de iväg till stan och jossan.. hade heeelt glömt bort att hon skaffat sig en liten vovve.. faan så gullig.. lilla dolly,skitglad liten prick :) här kommer två bilder av hon.. jag e kär :)

     
                  


jag å jossan satt å prata skit,ha alltid kul med henne,drack lite julmust och åt pepparkakor,nu JÄVLAR ska nog jag med kunna bli lite snäll! vi såg även på "mammas pojkar".. vafaan.. vilket jävla skämt alltså.. va de bara ett spel hela serien eller vadå? för de första så valde bobby HEELT fel tjej.. vafan en jävla störd nolla från sthlm? näe.. du skulle ha tagit tuttlisa.. ni skulle ju ha hållit ihop,ni va ju lika crazy båda två! sen så christian.. 30år och välja en som är 19?? euuhm.. hur tänker man då? han som va redo och skaffa barn och så?? visst.. hon va ju fin å så.. MEEN.. de höll ju inte de heller.. oväntat?? sen så han den unga... martin? kommer in ihåg va han hette..jo just.. THIM.. han valde ju helt rätt och jag trodde verkligen dom va ett par idag,meen icke.. fan så dåligt.. varför följer man ett sånt progg igentligen? snacka om slösa på sin dybara tid...

aja.. de va väl de jag hade att förtälja ikväll.. satt å kolla mobilen på bilder å jag MÅSTE ju bara lägga upp detta sockersöta kort på alice.. anna och fredriks minsta dotter..  så söt så man smälter ju!!

              




sen en på mig själv.. för dom som inte kan få nog... haha ;) 

       
  

trevlig natt!

puss// charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback