fy satan vilken underbar dag!...

känner att de här inlägget kommer bli de bästa på länge.. inte för att jag har gjort nå extra roligt,men för idag ha de äntligen kommit snö..MYCKET snö.. nio dagar innan julafton då smäller de till :) så lycklig såååå lycklig.. nu kanske mitt humör äntligen kan börja gå uppåt igen!!

idag ha jag jobbat,hade bara en korttur 7-12 så hade hela dagen fri sen, plumsade hem i snön glad i hågen,så träffa jag på mamma och fick skjuts sista biten..  kom hem och tänkte jag skulle städa så jag satt mig på sängen och vips kom jag på att faan.. jag ska möblera om,så nu e de himla fint här hemma,alla dammsuddar och skit e bortblåst:)

åkte ner till mamma sen och åt middag med hon å pappa.. sen så fick alla hyresgäster sin julklapp idag.. 100 kr på handlarn och 200kr avdrag på hyran denna månad.,weeei :) åkte in på handlarn och handlade upp mitt presentkort på ingridienser till julgodiset som skulle göras.. så fick mamma en trevlig överraskning när jag kom dit,.. gjorde rocky roads,knäck och kola.. tyvärr så räkade jag glömma bort knäcken så den bliev lite bränd men ändå.. fullt ätbar:)

nu ha jag nästan nyss kommit hem och ska sätta igång en wallanderfilm å myyysa :)

imorrn ska jäg och mamma åka på dollar och shoppa lite :)

ha en fortsatt bra kväll!

puss// charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback