fredag

är de då idag.. för er som missat det :P  vad händer idag då?? hmm.. tänkte bege mig till dollar en sväng å se om jag hittar nåt,kanske ta en sväng på stan och kolla lite oxå.. skulle behöva hitta en julklapp till min pappa,efter mycket tänkade så kom jag fram till att de får bli t-shirts.. det behöver han tydligen!

nedräkningen har börjat för ikväll.. IDOLFINAL.. HEJJA CALLE!! jag hoppas verkligen han vinner, jag skulle ju dö för en skiva med hans rockhesa röst.. visst e erik bra.. men utveckligen då? han skulle få sjunga en riktigt RnB låt.. hur jävla vackert skulle de låta?? näe pecis.. han kan ju BARA göra skriklåtar.. å jag tror man e ganska less efter 11e låten på skivan om de BARA e skrik hela tiden och absolut ingen soft feeling.. "i got a feeling,that to night gonna be a good,good night.. " igen.. HEJJA CALLE.. satan va vi ska va insatta ikväll :)

ha en bra dag så hörs vi nog en sväng ikväll när allt e klart.. musiken har tystnat och vi har en ny IDOL-vinnare..

kärlek//charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback