another day...

torsdag idag,, snart helg igen.. känns som jag e bakfull idag,trött trött trött.. varför blir man aldrig pigg? känns som jag skulle kunna sova hela dagarna... vad äre som e feeeel??

iaf idag så ska jag åka in till härnta och hälsa på jossan en sväng,va ett tag sen vi sågs nu,så jag vill ha skvaller och BERÄTTA skvaller.. om jag nu har nåt :p

hmm.. vad ska man hitta på tills dess då? ha abstinens av en låååångprommis.. MEN det går ju tyvärr inte:( faan.. jag blir T-O-K-I-G av detta :(:(

ha även suttit och kollat efter nå frisyrer men inte riktigt fastnat för nån ännu.. har nog kommit på att jag vill ha en lite "rockigare" stil men som sagt inte klippa på längden.. mycket uppklippt,urklippt,taggigt,sexigt och busigt.. meee like.. ska bara få ner BILDEN I HUVUDET på PAPPERET oxå.. :s

näe.. dax å göra nåt av denna dagen så den inte ser lika dan ut som gårdagen.. DET skulle ju va katastrof.. tror jag ska tag i å städa garderoberna i köket.. kanske ...

hörs sen..

kärlek! // charly

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback