ännu mera snö så här på lördagskvällen ;)

så va de helg igen.. idag ha de faktiskt hänt en hel del saker..

jobbade imorse 7-12,gick hur bra som hellst.. dock va jag himla trött imorse och kände absolut inte för att kliva upp men men.. bara ta sig i kragen..
så när jag va på väg hem så möttes jag av inte minder än 4 BRANDBILAR på väg upp mot mig.. så när jag kommer hem så ser jag att de osar ut rök från ett hus men de gick tydligen bra.. huset står kvar men det e rökskadat.. jag tacka inte nej till de för FAAN vilka karlar.. mumma!!

sen så gick jag ner på centrum och började flyttstäda en lägenhet som jag lovat,behöver ju pengarna så.. ska fortsätta där imorrn innan jag går på jobbet.. har kvällen imorrn..

nu sitter jag och kollar på tv.. sk asnart bege mig hemmåt,i detta snökaos.. kan bli himla trevligt å se om jag överhuvud taget tar mig ut på vägen men med min räser så ska det nog inte va nå problemas :P

näe ni.. hoppas ni har en bra helg.. inlägget blev kort men jag har inte riktigt orken till nå längre.. :P

kärlek// charly!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback